Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


Hírek érdekességek

2009.07.17

Hárommilliót fizetett egy nőnapi újságcikkért a munkaügyi tárca.  
 

Egy nőnapi emlékező cikkért fizetett hárommillió forintot a szociális és munkaügyi tárca a Farkasházy Tivadar érdekeltségébe tartozó Hócipő című lapnak - tudta meg a Magyar Nemzet.     

 

Hárommillió forintért rendelt meg egy nőnapi cikket a Szociális és Munkaügyi Minisztérium tavaly márciusban a Hócipő című újságtól - írja a Magyar Nemzet. A napilap a minisztérium által kiadott, 5 millió forint alatti szerződésekről szóló listában talált rá a tételre, amely "a 100. nőnap alkalmából írt emlékező cikk" megjelentetéséért kifizetett milliókról szólt. A tárca által küldött tájékoztató nem cikksorozatot, hanem egyetlen cikket említ.   

 A Szociális és Munkaügyi Minisztérium egyelőre nem reagált a lap megkeresésére azzal kapcsolatban, hogy a tárca mért a Hócipőben rendelt cikket, illetve hogy mi indokolta a nőnap témájának feldolgozását három millió forintért.  

 A Hócipő többségi tulajdonosa Farkasházy Tivadar humorista, az újság főszerkesztője Farkasházy felesége. A lap korábban több nagy ősszegű állami támogatást is kapott, a kormányzat tavaly bruttó 4 millió forintért rendelt tőle a titkosszolgálatok működését népszerűsítő könnyed, humoros cikksorozatot.  

 A Hócipő megjelenését 2007-ben és 2006-ban is 5 millió forinttal támogatta a Nemzeti Kulturális Alap, 2004-ben ugyanebből a forrásból 7 milliót kaptak. Ezen kívül több kormányszerv kötött reklámcélú vagy támogatási szerződést velük szintén többmilliós nagyságrendben - emlékeztet a Magyar Nemzet.    


A cikket az alábbi címen találja az [origo]-ban: 

http://origo.hu/itthon/20090204-harommilliot-fizetett-egy-nonapi-ujsagcikkert-a-munkaugyi-tarca.html

 

 Ez már kis hazánkban is dobogós non-szensz:
 
Az MTV Szabadság téri székházát megvette az ÁPV Rt. 6 milliárdért az
MTV-tol. 4.5 milliárdért tovább adta egy "kanadai" ( vajon kik a tulajok? )
cégnek. Bukott kapásból 1.5 milliárdot rajta, ( mármint az ÁPV Rt. ) Hogy ki
mit nyert rajta, azt most felejtsük el...
 
Az MTV nem tudott kiköltözni az épületből, mivel az új nem készült el.
Így évi 2 milliárdért visszabérelte azt, már kifizetett 4 milliárdot, s ki
fog 2 milliárdot. Összesen tehát 6 milliárdot. A "kanadai" cég mennyiért
vette? 4.5 milliárd. Már most nyert 1.5 milliárdot plusz ugye ott az épület,
amit lakásokká alakít s elad.
 
DE. Nem ér véget a történet.
 
Az MTV az új székházát nem megveszi, hanem bérli. 18 évre. Évente 3 milliárd
forintért. (Havi 1 millió euró, azaz árfolyam ingadozás esetén lehet évi 3.5
milliárd forint is.) 18 év alatt kifizet 54 milliárd forintot 250 ft/euró
árfolyamon. Mennyibe került az a bádog doboz? Max. pár milliárd - ha az
alvállalkozókat nem húzták le. 18 év után azonban nem lesz az MTV tulajdona
- hanem ekkor eldöntheti, hogy megveszi-e az épületet?!
 
Kinek a mi pénzéből? A miénkből. Ki nyer rajta? Egy csapat szélhámos
poltikus s "üzletember". Miért? Hogy fönn tartsanak egy 5 %-os nézettségű
kritikán aluli tévét
 
És kihozta le ezt a cikket? Az Index. Nem én találtam ki. 
Rejteget még néhány érdekességet: 

http://index.hu/kultur/pol/szrhz090115/

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

Nincs új bejegyzés.